Δάκρυσε ο Κριστιάνο Ρονάλντο στη Ζυρίχη, παραλαμβάνοντας από τον Σεπ Μπλάτερ τη «Χρυσή Μπάλα» του 2013, διάκριση που τον έφερε, σύμφωνα με την αρμόδια επιτροπή της FIFA, ένα σκαλοπάτι ψηλότερα από τον Φρανκ Ριμπερί και τον Λιονέλ Μέσι, που από το 2009 έως και το 2012 μονοπωλούσε την κορυφαία ποδοσφαιρική διάκριση του κόσμου. Τιμητική απονομή και στον 74χρονο Πελέ, για την τεράστια προσφορά του στην ανάπτυξη του αθλήματος, ενώ το βραβείο του καλύτερου προπονητή απονεμήθηκε στον πρωτομάστορα της Μπάγερν Μονάχου, τον Γερμανό, Γιούπ Χάϊνκες.


"Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου στον σύλλογο μου και στην Εθνική ομάδα. Χωρίς τις δικές τους προσπάθειες αυτό δεν θα ήταν δυνατόν. Είμαι πολύ χαρούμενος είναι δύσκολο να κερδίσεις αυτό το βραβείο. Πρέπει να ευχαριστήσω και όσους εμπλέκονται μαζί μου σε προσωπικό επίπεδο. Την γυναίκα μου, τους φίλους μου τον γιό μου. Είναι τρομερά συναισθηματική στιγμή. Θέλω απλά να ευχαριστήσω όλους όσους ενεπλάκησαν", είπε με τρεμάμενη φωνή ο Πορτογάλος Ρονάλντο, που είχε τιμηθεί για πρώτη φορά με τη "Χρυσή Μπάλα" το 2008, ως παίκτης της Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ.
Με την τωρινή ομάδα του, τη Ρεάλ Μαδρίτης, ο Κριστιάνο πέτυχε 69 τέρματα μέσα στο 2013, κάνοντας την πιο ώριμη σεζόν της καριέρας του, αλλά δεν ευτύχησε να κατακτήσει έναν τίτλο. Σε αντίθεση με τον Ριμπερί, που έκανε το "τρεμπλ" με τη Μπάγερν (Τσάμπιονς Λιγκ, πρωτάθλημα και κύπελλο Γερμανίας), ωστόσο δεν προτιμήθηκε από τους 184 προπονητές, 184 αρχηγούς εθνικών ομάδων και 173 δημοσιογράφους που συμμετείχαν στη ψηφοφορία.

Η επικράτηση, όμως, του Γιουπ Χάϊνκες, έναντι των Σερ Αλεξ Φέργκιουσον και Γιούργκεν Κλοπ, ήταν πέραν πάσης αμφισβήτησης, ενώ "Χρυσή Μπάλα" απονεμήθηκε στη Γερμανίδα τερματοφύλακα, Ναντίν Ανγκερερ, όπως και στην τεχνική υπεύθυνο της Γερμανίας, Σίλβια Νάϊτ.
Με λυγμούς παρέλαβε και ο περίφημος Πελέ το δικό του βραβείο: "Είχα πει ότι δεν θα κλάψω, αλλά δεν τα κατάφερα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Θεό που είχα υγεία τόσα χρόνια. Φυσικά δεν έπαιζα μόνος και δεν εννοώ μόνο τους συμπαίκτες, αλλά και όλα τα μέλη της ομάδας. Έπαιξα περίπου 30 χρόνια ποδόσφαιρο, αλλά πάντα ζήλευα τους αθλητές που έπαιρναν την Χρυσή Μπάλα. Εγώ δεν έπαιζα στην Ευρώπη και δεν μπορούσα να την πάρω. Τώρα όμως συμπλήρωσα την τροπαιοθήκη μου",
Στην καλύτερη ενδεκάδα του 2013 συμπεριλήφθηκαν οι: Nόιερ (Μπάγερν), Λαμ (Μπάγερν), Σέρχιο Ράμος (Ρεάλ), Τιάγκο Σίλβα (Παρί Σεν Ζερμέν), Ντάνι Άλβες (Μπαρτσελόνα), Ινιέστα (Μπαρτσελόνα), Τσάβι (Μπαρτσελόνα), Ριμπερί (Μπάγερν), Κριστιάνο Ρονάλντο (Ρεάλ), Ιμπραΐμοβιτς (Παρί Σεν Ζερμέν), Μέσι (Μπαρτσελόνα).
Τέλος, ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς βραβεύτηκε για το ασύλληπτο γκολ που πέτυχε, με ανάποδο ψαλίδι, στον αγώνα της Σουηδίας με την Αγγλία (4-2), και το οποίο αξίζει να δείτε πάλι στο σχετικό βίντεο.








0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Γρήγορα Νέα © 2013. By vivaweb
Top