Θεωρείται το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον κόσμο, σύμφωνα με την Interbrands

Στην πρώτη θέση των πιο πολύτιμων brands για το 2013 ανέβηκε η Apple, «εκθρονίζοντας» την Coca Cola ύστερα από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας, σύμφωνα με την Interbrands.

Στην συγκεκριμένη λίστα είναι εμφανής η «έκρηξη» των εταιρειών τεχνολογίας, οι οποίες καταλαμβάνουν τις πέντε από τις δέκα πρώτες θέσεις.

Το γνωστό αναψυκτικό πέρασε στην τρίτη θέση πίσω από τη Google στο φετινό κατάλογο με τα πιο πολύτιμα brands, ο οποίος καταρτίστηκε με βάση μία σειρά παραγόντων, μεταξύ των οποίων και οι οικονομικές επιδόσεις των εταιρειών.

«Κάθε τόσο μία εταιρεία αλλάζει τις ζωές μας, όχι μόνο με τα προϊόντα της , αλλά και με το ήθος της. Για αυτό το λόγο, ύστερα από 13 χρόνια πρωτοκαθεδρίας της Coca-Cola στη λίστα με τα πιο πολύτιμα brands, η Interbrand έχει ένα νέο νούμερο 1 την Apple», αναφέρει η έκθεση για το 2013.


περισσότερα newmoney.gr



0 Comments
Disqus
Fb Comments
Comments :

 
Γρήγορα Νέα © 2013. By vivaweb
Top